Пацієнти почали отримувати повідомлення від електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) не тільки через СМС, а й у Viber. Це розширює можливості інформування та робить отримання важливих медичних повідомлень зручнішим.

Тож, якщо у Вас встановлений Viber, прив’язаний до номера, який лікар вказав у ЕСОЗ, сповіщення надходитимуть саме туди. Якщо Viber не встановлений – Ви, як і раніше, отримаєте СМС-повідомлення.

Наступним етапом доставки повідомлень стане доставка сповіщень від ЕСОЗ через Дію.

Як працюють сповіщення від ЕСОЗ?
 
Якщо пацієнт був зареєстрований в ЕСОЗ за своїм номером телефону, то повідомлення від ЕСОЗ – це його основний канал підтвердження дій та інформування.
 
Так ЕСОЗ надсилає повідомлення щоразу, коли Ви:
 
  • Реєструєтесь у системі або подаєте декларацію лікарю
  • Отримуєте е-рецепт, е-направлення чи медичний висновок
  • Підтверджуєте дозвіл на доступ до ваших медичних даних, створення плану лікування та ін.

Тож уже наступного разу, наприклад, коли Ваш лікар випише Вам е-рецепт, Ви знайдете номер рецепта та код його погашення у Viber або в СМС.

Якщо пацієнт не має телефона?
 
Як і раніше пацієнти, які не мають телефона та зареєстровані в ЕСОЗ за скан-копіями документів, отримують відповідну інформаційну довідку. Така інформаційна довідка містить всю інформацію, необхідну, наприклад, для погашення е-рецепта чи отримання медичних послуг за е-направленням.
 
Для недієздатних пацієнтів (зокрема і дітей) – повідомлення як і завжди надійде одному з батьків або законному представнику через доступний канал інформування.
 
Переконайтесь, що Ваш номер телефону в ЕСОЗ актуальний – перевірте його під час наступного візиту до лікаря!
 
         2viber 3viber 6viber
                                                               4viber 5viber